Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

I am calling, I´m calling your name!

Av karusellflickan - 12 maj 2012 23:32

Min pojkvän är allt bra att ha.

(tur att jag tog mitt förnuft tillfånga)


Han tipsade och fixade nämligen så att jag och min bästaste vän kunde gå och E-type på "Beat 12" igår, vilket var så himmla kul!

Ja bortsett från att jag som trodde att det skulle vara sol och iallafall hyfsat väder hela dagen hade valt helt fel kläder då det istället regnade och blåstesom tusan! Jag tror fasan inte att jag överdriver om jag säger att vi nästan lyfte från marken.


Det här med E-type var iallafall helt jävla underbart!

Jag har ju som född 1990 varit med från början liksom, fick första singeln när jag var sju av min farbror och jag tror nästan att jag egentligen lyssnade sönder den. Musikmässigt alltså men jag tröttnade fan inte. 

Och tröttnat har jag inte gjort än, det ska gudarna veta.

Sen måste jag väl erkänna att jag är överhuvudtaget lite förtjust i honom och inte bara i musiken. Jag menar karln är ju faktiskt 25 år äldre än mig men jag skulle ändå lätt följa med honom hem om han bjöd med mig.



Min kväll blev ändå fulländad när han efter att par gånger av ögonkontakt med mig gick ner i publiken, Ja jag stod längst fram såklart. Och sedan fram till mig och ville räcka mig micken för att jag skulle sjunga men när jag skräckslaget skakade på huvudet så lånade han istället min systemkamera och fotade mig i publiken. Dock förstod han inte att han hade fotat en massa eftersom blixten var av så då sa han något om att den var svår och blinkade lite.


Det här kan jag tusan leva på i veckor nu. Precis vad jag behövde eftersom jag känt mig en aning stressad nu senaste tiden.


Tack E-type aka Martin.


 




Förövrigt så var jag så sjukt nöjd med min outfit igår. Har inga bilder på hela mig dock, men men..




På tal om att vara snygg.

Jag var ute och sprang med vännen idag igen, lika lågnt som sist men med styrketräning efteråt och stretching avslutade det hela med grönt te när vi kom hem. Som jag btw har fått för mig innehåller en massa antioxidanter som ökar förbränningen.


Fan vad fitta (Haha) vi kommer att bli till badsäsongen alltså.


Nae men nu ska jag vara lite creapy och snoka runt om E-type för att sedan leta upp honom gå gå igenom hans sopor och dagliga vanor så att jag kan kidnappa honom och setta honom i mitt personliga Harem.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karusellflickan - 13 september 2014 17:10

Åh ja just det! Det är val imorgon, jag har redan röstat.    Har du inte röstat tidigare som jag så är det megaviktigt att du gör det! Åh har du av misstag röstat på sverige demokraterna så kan du gå till din vallokal och ångerrösta och lägga d...

Av karusellflickan - 13 september 2014 16:25


Efter fyra år av jobb (efter gymnasiet) så har jag börjat skolan igen. Fem dagar i veckan med fasta tider i en klass med 18 andra elever pluggar jag teater. Det kommer jag göra i ett år. Det är väldigt annorlunda mot vad jag gjort förut ibland jo...

Av karusellflickan - 9 maj 2014 19:34

Sen sist jag skrivit av mig har jag jobbat på ett äldreboende i Kisa där jag för övrigt tydligen var den enda vegitarienen och de flesta inhämska skulle rösta på SD.. Haft nakenfest i Kisa, vanlig grillfest som råkade urarta när vi bestämde oss för...

Av karusellflickan - 8 juni 2013 12:21

  Vad i helvete hände liksom?! Jag vaknade iallafall upp ensam i min egna säng vilket jag är jukt lättad över.   Det jobbigaste kommer nog vara att dölja märkena tills de försvinner nu när det är så varmt ute. Ansiktet går nog att täcka över m...

Av karusellflickan - 4 december 2012 21:40

Med tanke på att kylan slog till så fort och att jorden snart ska gå under och så vitt jag vet så vet man inte hur än, så skulle jag gissa att det kommer att bli en ny istid - Ragnarök är på väg!     Ska vi tro på mayafolkets kalender så kan...

Ovido - Quiz & Flashcards