Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Höst..

Av karusellflickan - 25 september 2012 13:18

Jag har fått en idé. 

Nu när jag inte har något jobb och bara pluggar varrannan fredag så har jag tid till så mycket annat. Bland annat så har min lägenhet aldrig varit så fin som nu när jag faktiskt har tid till att städa den oftare.

Men tillbaka idéen, Nu när jag har tiden så tänkte jag lägga mer tid på att foto, som för övrigt har fått ligga på hyllan på tok för länge.

Idéen går ut på att tolka hösten. Jag har kommit en liten bit på vägen..


   


Detta är den första sessionen, men jag har fler på gång.. Inte lika vått men lite mer naket.


För att byta ämne lite (har inte så mycket att säga om fotografierna just nu) jag har blivit helt såld på Den svenska björnstammen. Åh lyssnar konstant på tre låtar efter varandra. Detta har jag hållt på med i nästan två veckor nu och jag har inte lyckats tröttna på det än!

Vad är detta?! Kan det vara så att DSB har kommit på ett sound som är outtröttbart?


Att beropå all tid jag har nu; Jag älskart, jag kan va vaken sent och sova länge om jag vill, jag kan gå ut och springa när jag vill och jag har tid att åka på utflyckter och hälsa på vänner som jag inte har träffat på evigheter. Det är helt underbart dock vet jag ju att jag kommer att tröttna och bli rastlös snart men tills dess så ska jag bara leva livet va fan!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karusellflickan - 13 september 2014 17:10

Åh ja just det! Det är val imorgon, jag har redan röstat.    Har du inte röstat tidigare som jag så är det megaviktigt att du gör det! Åh har du av misstag röstat på sverige demokraterna så kan du gå till din vallokal och ångerrösta och lägga d...

Av karusellflickan - 13 september 2014 16:25


Efter fyra år av jobb (efter gymnasiet) så har jag börjat skolan igen. Fem dagar i veckan med fasta tider i en klass med 18 andra elever pluggar jag teater. Det kommer jag göra i ett år. Det är väldigt annorlunda mot vad jag gjort förut ibland jo...

Av karusellflickan - 9 maj 2014 19:34

Sen sist jag skrivit av mig har jag jobbat på ett äldreboende i Kisa där jag för övrigt tydligen var den enda vegitarienen och de flesta inhämska skulle rösta på SD.. Haft nakenfest i Kisa, vanlig grillfest som råkade urarta när vi bestämde oss för...

Av karusellflickan - 8 juni 2013 12:21

  Vad i helvete hände liksom?! Jag vaknade iallafall upp ensam i min egna säng vilket jag är jukt lättad över.   Det jobbigaste kommer nog vara att dölja märkena tills de försvinner nu när det är så varmt ute. Ansiktet går nog att täcka över m...

Av karusellflickan - 4 december 2012 21:40

Med tanke på att kylan slog till så fort och att jorden snart ska gå under och så vitt jag vet så vet man inte hur än, så skulle jag gissa att det kommer att bli en ny istid - Ragnarök är på väg!     Ska vi tro på mayafolkets kalender så kan...

Presentation


JAG SKA SJUNGA TILL MIN KARUSELLFLICKAS LOV
OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI DANSA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards