Alla inlägg under juli 2012

Av karusellflickan - 2 juli 2012 22:11

Hemma igen efter Peace & Love med syster.

Veckan har varit skitbra verkligen, inga draman inga blöta kläder trots väderprognosen och en massa skratt.

Träffade även något så oväntat som en kusin som vi inte sett på hur länge som helst.


Vi träffade jättemånga trevliga människor några mer utmärkande än andra och jag skulle lätt träffa dem igen men nu är det så att jag varken tog reda på namn eller nummer jag gav inte heller ut något utav det själv...


Men jag hittade iallafall den som var mest charmig och som gjorde mest intryck på mig. Han var ioför sig inte speciellt svår att hitta, eftersom att jag faktiskt fick ett visitkort. Men men.

Ibland skräms jag lite av mig själv för jag kan bli sådär stalkig av mig. Liksom letar reda på personer och kollar upp så mycket jag bara kan om dem.

Vilket jag gjorde igår kväll så pass sent att jag försov mig till jobbet imorse med sju timmar ungefär men det gjorde ingenting eftersom att jag ändå bara ska städa toaletter.


Men iallafall, det blev inte så många bilder ifrån P&L då min kamera tyckte att det var en bra idé att få skärmen att sluta funka.

De som ändå blev är jag glad över, lyckades få ett foto tillsammans med Henry Bowers som ganska random började hälsa på mig och min syster redan dagarna innan vi var och såg på honom.

Har aldrig pratat med honom förut eller så men vi kanske stirrade så han kände sig manad eller något, vad vet jag.



Gah jag kan inte komma ifrån det där med stalkingen, för när jag väl fått fram en massa så vet jag iallafall inte vad jag ska göra med informationen om personerna.

Fan vad jag hatar att vara efterbliven... Ja alltså vad jag vet så är jag väl inte det på riktigt men känslan av att (det jag skriver nu är inget jag menar eller vet något om och jag är släkt och har vänner som har funktionsnedsettningar eller är utvecklingsstörda så det är inte menat mot dem det är liksom bara något som jag har vant mig vid att säga när jag beskriver hur jag känner när min hjärna varit långsammare än munnen eller tanken osv.


Aja det roligaste förutom alla människorna var ju såklart Coca carola, LW, Den svenska björnstammen, Kung Henry m.f, En svensk Tiger,Nationalteatern, Billy Idol, Kodjo akolor och Bunt out punks. Nu har jag ju missat massor men detta är vad jag minns bäst just nu.



Då jag inte har hunnit lägga in några bilder än så bjuds det på ett klipp med BOP som var sjukt jävla häftiga!


Ångrar att jag inte tog med eldgrejerna så vi hade kunnat stila lite..

Presentation


JAG SKA SJUNGA TILL MIN KARUSELLFLICKAS LOV
OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI DANSA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards