Alla inlägg under maj 2014

Av karusellflickan - 9 maj 2014 19:34

Sen sist jag skrivit av mig har jag jobbat på ett äldreboende i Kisa där jag för övrigt tydligen var den enda vegitarienen och de flesta inhämska skulle rösta på SD..

Haft nakenfest i Kisa, vanlig grillfest som råkade urarta när vi bestämde oss för att gå och kvällsbada.

Sett Helloween på Skogsröjet,  vart på medeltidsveckan som förra året var helt utan drama- skönt!


Straxt efter sommaren i september typ fick jag börja jobba extra på ett stödboende för psykiskt sjuka samtidigt som jag gick hos jobbcoach (af alltså..) omlott meed jbb och jobcoach var jag med och satte upp musikalen RENT i Norrköping.

Jag har aldrig varit med i en sådan produktion förut men det var en trevlig erfarenhet! å pass trevligt att jag sökt till Marieborgs teaterlinje på ett år, mest för at ha något att göra om jag inte får ett jobb till hösten åh för att få en massa fler och nya vänner. Dock är jag osäker p att teatermänniskor är min kopp te. elst vill  jag bara lära mig improteater men men! Jag kanske har jobb och det blir inget mäht.


I och med RENT så har jag nu sett Bredgatan 54s O´Burlesque alldeles för många gånger.


Så har jag fått timmar att jobba på Frasses hamburgare samtidigt som jag nu har praktik på Luvata som bygger värmefläktar (?) osäker  på vad det är men  jag är tydligen duktig på det så idag fick jag sommarjobb där + ev. extrajobb redan nu!


Och samtidigt som allt det här försöker jag att komma iväg till gymmet iallafall 2-4 gånger i veckan och ha tid till vännerna, en så länge är det roligt.


En himla mssa bladder och kanske inte helt roligt att läsa men jag kände tt jag behövde sumera vad jag gjort sedan maj förra året.

Presentation


JAG SKA SJUNGA TILL MIN KARUSELLFLICKAS LOV
OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI DANSA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards