Alla inlägg under juni 2013

Av karusellflickan - 8 juni 2013 12:21

 

Vad i helvete hände liksom?! Jag vaknade iallafall upp ensam i min egna säng vilket jag är jukt lättad över.


Det jobbigaste kommer nog vara att dölja märkena tills de försvinner nu när det är så varmt ute. Ansiktet går nog att täcka över med smink och sedan skylle på solexem eller nått.






 

 

Jag minns nog egentligen vad som hände men jag tror inte att jag gillar det så jag ska nog ta och försöka att glömma bort det och se till att det inte händer igen. Jag är naturligtvis inte ensam om det hela men jag vet att jag sa ifrån hur många gånger som helst men jag hade ju för tusan kunnat gå därifrån hur många gånger som helst men det gjorde jag inte.


Det jag vet med säkerhet är iallafall att jag var full och att han var kåt och jag var nyfiken eller efterbiven när jag ser slutresultatet och hur dumt det här än kan låta så känner jag ändå att jag kunde ha struntat i det här för jag hade kunnat gå därifrån.


Presentation


JAG SKA SJUNGA TILL MIN KARUSELLFLICKAS LOV
OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI DANSA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards