Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Men helvete!

Av karusellflickan - 7 juni 2012 23:36

Barnsligt men ;


Helvetesjävlahorfittmamma!

Så jävla psyksjuk i huvet!!          Gaah! JÄVLA FITTA!


Läs mellan raderna för fan.. Så fort jag får chansen så ska jag fan ta mig bort från det här!


Just nu håller jag på att få ett psykbryt eller nått, tur att pojken inte är hemma.


Allt är en jävla röra i hjärnan nu och jag borde sovt för flera timmar sen, men pappa kommer imorgon och ska försöka hjälpa mig lite iallafall.


För att byta ämne så att jag kan somna sen.

Jag bytte hårfärg igen, men nu få det va slut på färgandet på ett tag. Använde ioförsig en toning den här gången men iallafall.

Fick broren och en vän att sätta i en massa löshår också så nu äre tjockt och långt.


God natt..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karusellflickan - 13 september 2014 17:10

Åh ja just det! Det är val imorgon, jag har redan röstat.    Har du inte röstat tidigare som jag så är det megaviktigt att du gör det! Åh har du av misstag röstat på sverige demokraterna så kan du gå till din vallokal och ångerrösta och lägga d...

Av karusellflickan - 13 september 2014 16:25


Efter fyra år av jobb (efter gymnasiet) så har jag börjat skolan igen. Fem dagar i veckan med fasta tider i en klass med 18 andra elever pluggar jag teater. Det kommer jag göra i ett år. Det är väldigt annorlunda mot vad jag gjort förut ibland jo...

Av karusellflickan - 9 maj 2014 19:34

Sen sist jag skrivit av mig har jag jobbat på ett äldreboende i Kisa där jag för övrigt tydligen var den enda vegitarienen och de flesta inhämska skulle rösta på SD.. Haft nakenfest i Kisa, vanlig grillfest som råkade urarta när vi bestämde oss för...

Av karusellflickan - 8 juni 2013 12:21

  Vad i helvete hände liksom?! Jag vaknade iallafall upp ensam i min egna säng vilket jag är jukt lättad över.   Det jobbigaste kommer nog vara att dölja märkena tills de försvinner nu när det är så varmt ute. Ansiktet går nog att täcka över m...

Av karusellflickan - 4 december 2012 21:40

Med tanke på att kylan slog till så fort och att jorden snart ska gå under och så vitt jag vet så vet man inte hur än, så skulle jag gissa att det kommer att bli en ny istid - Ragnarök är på väg!     Ska vi tro på mayafolkets kalender så kan...

Presentation


JAG SKA SJUNGA TILL MIN KARUSELLFLICKAS LOV
OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI DANSA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards